środa, 8 listopada 2023

Szepcz do mnie więcej - Weronika Tomala

 Sezon otwarty, możemy zaczynać :) 

A zaczynamy pierwszą ( i na pewno nie będzie to jedyna!) recenzją gościnną autorstwa Ani - Polecanki :)




Szepcz do mnie więcej to książka autorstwa Weroniki Tomali wydana nakładem Wydawnictwo Lucky.

Lena niespodziewanie otrzymuje w spadku dom po nieznanej ciotce, która w mniemaniu jej rodziców była wariatką. Wbrew ich woli wybiera się do Tyńca. Tam znajduje pracę i postanawia wyremontować odziedziczony budynek. W czasie porządków dziewczynie udaje się odnaleźć pamiętnik ciotki Maryli, który rzuca nowe światło na przeszłość ciotki i jej rodziców. Dodatkowo życie Leny komplikuje przystojny policjant, który już od pierwszego spotkania zdaje się nie przepadać za dziewczyną.

Tą oto książką otworzyłam w tym roku sezon na czytanie książek zimowo-świątecznych…. Szczerze powiedziawszy Szepcz do mnie więcej była dla mnie wielką niewiadomą, bo było to pierwsze spotkanie z jej autorką. Różnie być mogło…

Mogłam się nią rozczarować…. Na szczęście już pierwsze strony powieści utwierdziły mnie w przekonaniu, że był to strzał w dziesiątkę. Już na samym początku książka zaskoczyła mnie lekkością autorskiego pióra. Potem było tylko lepiej…. Niniejsza historia płynęła wartko, ale nie można powiedzieć, że nie dała nam złapać oddechu czy nie pozwoliła delektować się nieśpiesznie tym, co znalazło się w środku.

Tym razem nie zaprezentowano nam przelukrowanych i kompletnie odrealnionych Świąt. Autorka pokazała nam, że nie zawsze te najbardziej z rodzinnych świąt są takie jakbyśmy sobie tego życzyli. Niejednokrotnie Boże Narodzenie ma w sobie niewiele z radosnej atmosfery. Jednak nawet wtedy los może nas pozytywnie zaskoczyć…

Szepcz do mnie więcej to lektura, która otula czytelnika niczym ciepły kocyk. Pokazuje życie zwykłej dziewczyny, w którym nie brak trosk, ale nie brak też radosnych czy humorystycznych momentów. To książka opowiadająca o rodzinnych tajemnicach, trudnej przeszłości, ale również miłości (nie) od pierwszego spojrzenia. To przecudowna historia, które niejednemu czytelnikowi zapadnie głęboko w serce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz