sobota, 6 listopada 2021

Kochany Święty Mikołaju - Debbie Macomber

 Bardzo mi miło zamieścić pierwszą w tym sezonie recenzję!

To recenzja naszego miłego gościa - ubiegłosezonowej liderki - Ani Polecanki :)

A książkę ja mam już na czytniku :)




Dziś chciałabym zaprezentować pierwszą i mam nadzieję, że nie ostatnią książkę zimowo-świąteczną jaka została wydana w tym roku.

Kochany Święty Mikołaju autorstwa Debbie Macomber to tegoroczna propozycja zimowo-świąteczna wydawnictwa Dom Wydawniczy REBIS .
Jako dziecko, Lindy na każde Boże Narodzenie pisała listy do Świętego Mikołaja i wbrew logice najczęściej otrzymywała to o co prosiła. Jednak wkrótce dziewczynka przestaje wierzyć w Świętego Mikołaja i zaprzestaje pisać do niego przedświąteczne listy.
Mijają lata… Lindy po nieszczególnie udanym roku wraca na Boże Narodzenie do rodzinnego domu. Zachęcona przez mamę postanawia wrócić do tradycji zarzuconej przed laty i ponownie napisać list. Wtedy zaczyna dziać się świąteczna magia…
Nie wiem jak Wy, ale ja co roku z niecierpliwością oczekuję zapowiedzi świątecznych książek. W tym roku było podobnie i kiedy tylko zaczęły się pojawiać, z przyjemnością przejrzałam propozycje jakie szykują dla nas różne wydawnictwa. Jedną z książek, która od razu wpadła mi w oko była właśnie ta książka. I ku mojej wielkiej radości dane mi było ją przeczytać !
Nie zawiodłam się na niej. Kochany Święty Mikołaju to ciepła, lekka i przyjemna książka, która potrafi otulić serce tego kto postanowi do niej sięgnąć. Osobiście mogłabym porównać ją do świątecznych filmów stacji telewizyjnej Hallmark, które wprost uwielbiam.
Jedni zarzucą jej, że fabuła nie jest mocno skomplikowana. Ktoś inny mógłby powiedzieć, że jest łatwo przewidywalna, ale moim zdaniem, w tym przypadku jest to tylko zaleta. Ta książka pozwala złapać oddech i zrelaksować się po ciężkim dniu. Kochany Święty Mikołaju to książka, która pozwala czytelnikowi wczuć się w Bożonarodzeniowy nastrój. Znajdziemy w niej uroczą historię, która uczy nas, że zawsze warto marzyć. W końcu marzenia są dla naszego życia niezbędne niczym tlen. Dodatkowo pokazuje, że zawsze warto mieć nadzieję na lepszą przyszłość. Kto wie co dobrego w przyszłości jeszcze może nas spotkać? Zawsze należy mieć wiarę w zmiany na lepsze…
Autorka zaserwowała nam książkę, która idealnie wpisuje się w bożonarodzeniowy klimat. Lekkie pióro i ciekawa, ale nieskomplikowana historia pozwoli odgonić negatywne myśli i wczuć się w przedświąteczny nastrój. To wszystko sprawia, że czas spędzony z tą książką mogę uznać za przyjemny i generalnie nie mogę nie polecić jej innym czytelnikom. Myślę, że warto od czasu do czasu przeczytać jakąś pozywaną książkę. A Kochany Święty Mikołaju zdecydowanie należy do takiej kategorii.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz