poniedziałek, 25 grudnia 2017

Szopki Bożonarodzeniowe



Udał się także Józef z Galilei, z miasta Nazaret, do Judei, do miasta Dawidowego, zwanego Betlejem, ponieważ pochodził z domu i rodu Dawida, żeby się dać zapisać z poślubioną sobie Maryją, która była brzemienna.

Kiedy tam przebywali, nadszedł dla Maryi czas rozwiązania. Porodziła swego pierworodnego Syna, owinęła Go w pieluszki i położyła w żłobie, gdyż nie było dla nich miejsca w gospodzie.


/Łk 2, 4-8/































































Zdjęcia przedstawiają szopki zgłoszone na III Międzynarodowy Konkurs Szopek Bożonarodzeniowych zorganizowany przez Stowarzyszenie Społeczno-Kulturalne “INTEGRACJA” w Przemyślu, Starostwo Powiatowe w Przemyślu, Klasztor OO. Franciszkanów w Przemyślu i Muzeum Narodowe Ziemi Przemyskiej w Przemyślu. Konkurs miał miejsce 9 grudnia 2017 roku na dziedzińcu Starostwa Powiatowego w Przemyślu.

Wystawa pokonkursowa trwać będzie od 27 grudnia 2017 do 2 lutego 2018 w Muzeum Narodowym Ziemi Przemyskiej w Przemyślu.


2 komentarze:

  1. Przepiękne są te szopki! Zawsze jestem pełna podziwu dla pracowitości, pomysłu i cierpliwości twórców takich rzeczy, bo mnie tych aspektów brakuje ;) Dziękuję za zdjęcia - dodały uroku tegorocznej edycji :)
    Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dwie lewe ręce do takich prac, więc podziwiałam je podwójnie! Każda inna, z różnych materiałów, było co oglądać :)

      Usuń