niedziela, 13 listopada 2016

Sezon 2016/2017 uważam za otwarty!

Zgodnie z niedawną zapowiedzią kolejny raz, z wielkim zapałem, zapraszam do wspólnego czytania świątecznych książek, oglądania świątecznych filmów, słuchania świątecznych płyt i oczywiście dzielenia się tutaj z nami swoimi wrażeniami.

Bardzo mile widziane będą wszelkie inne wpisy związane w jakikolwiek sposób z Bożym Narodzeniem - może zdjęcia choinek, ozdoby  - pozostawiam Wam tu pole do popisu. Ja będę miała dla Was na pewno wpis o ... bombkach, a to z racji pewnego planowanego wydarzenia ;)

Zachęcam także do zaglądania na facebookowy fanpage naszego wyzwania - tam im bliżej świąt, tym pewnie więcej będzie różnych pięknych i inspirujących rzeczy (zresztą już się dzieje, bo trwa sześciotygodniowy program przygotowujący do świąt). Oprócz tego zostało też utworzone specjalne wydarzenie na FB - zachęcam do udziału i tam.

W tym roku pojawi się tutaj po roku przerwy kalendarz adwentowy, tym razem filmowy :) Lista filmów, które króciutko będę w nim przedstawiać, już przygotowana :)


To co - zaczynamy!

4 komentarze:

  1. Czekam na filmowy kalendarz adwentowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję być aktywniejsza w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie stosik świąteczny rośnie, mam nadzieję być jeszcze aktywniejsza. :)

    Czekam na kalendarz filmowy! ;)

    OdpowiedzUsuń