czwartek, 23 grudnia 2021

Gdy zasypie śnieg - Agata Przybyłek

 Chyba wiemy, kto będzie królową tego sezonu - przed Wami kolejna recenzja Ani_Polecanki :)



Gdy zasypie śnieg to tegoroczna książka o tematyce świąteczno-zimowej autorstwa Agata Przybyłek. Książka została wydana nakładem Czwarta Strona.
Marta bardziej niż związki z mężczyznami ceni swoją pracę. Swojej ukochanej firmie poświęca niemal każdą chwilę. Niestety pod choinkę dostaje od babci voucher na dwutygodniowy wyjazd w góry. Nie jest z tego powodu szczęśliwa, ale nie może odmówić jego przyjęcia i wykorzystania. W końcu babci wspólnego wyjazdu się nie odmawia. Zresztą ktoś musi mieć na żywiołową staruszkę oko. Tym bardziej kiedy już na samym początku babcia Janina wpada w oko przystojnemu adoratorowi.
Muszę przyznać, że przyjemnie spędziłam czas z niniejszą książką. Gdy zasypie śnieg to lekka i zabawna historia, która pozwoli nam zrelaksować się po ciężkim dniu.
Widziałam na rożnych stronach z recenzjami, że wiele osób krytykuje jedną z głównych bohaterek- Martę. To prawda, że Marta jest nieco introwertyczką i pracoholiczką. Ja jednak nie mogę powiedzieć o niej złego słowa. Szczerze powiedziawszy naprawdę ją polubiłam i trochę rozumiałam jej zachowanie. Niestety mojej sympatii nie zdobyła za to babcia Janina. Irytowało mnie jej lekkomyślne zachowanie. Nie podobało mi się też to jak traktowała swoją wnuczkę.

Gdy zasypie śnieg to książka raczej zimowa niż świąteczna, ale to nie znaczy, że nie jest uroczą i ciepłą historią, która bawi i relaksuje. Czy ją polecam? Oczywiście. Ta lekka opowieść, której akcja dzieje się w większości w sąsiedztwie ośnieżonych górskich szczytów. Potrafi oderwać nas od szalonego pędu przedświątecznych przygotowań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz